16.11.2012

finnish design shop

 1. Heima kynttelikkö, Normann & Copenhagen 2. Twist & twill peitto, Ratzer 3. Tablo-pöytä, Normann & Copenhagen  4. Tarjotinpöytä, Hay 5. Milk-pöytävalaisin, &Tradition 6. Hee-tuoli, Hay

Sain muutama viikko sitten syntymäpäivälahjaksi lahjakortin Finnish Design Shop:n. (Huippuihana lahja kerrassaan, suuret kiitokset sen antajille!:)) Olen nyt jonkun aikaa mietiskellyt mitä haluaisin sillä ostaa. Luonnollisestikin jotain designia, jotain mitä olen halunnut jo pidemmän aikaa, mutten ole vain raaskinut ostaa. Listasin muutamia suosikkejani, joista nyt pitäisi osata valita. Jo noiden kuuden tuotteen valinta kollaasiin tuotti päänvaivaa, sillä sivuiltahan löytyisi vaikka mitä ihanaa! Jos nyt miettisi tarpeellisinta tuotetta, olisi se varmastikin sohvapöytä. Hayn tarjotinpöytää olen haaveillut jo kaun, mutta hieman olen alkanut empimään sen kokoa. Pöytä kun saisi olla suurempi. Menin myös ihastumaan Normann & Copenhagenin Tablo-pöytään, jossa on ihanan pehmeää muotokieltä. Kollaasin muut tuotteet valitsin sen perusteella, mistä olen haaveillut, mutten ole nähnyt vielä tarpeeksi tarpeelliseksi ostaa. Kaikki tuotteet ovat omalla tapaa ihania, yritä näistä sitten valita!:D

4 kommenttia:

  1. fds.llä nyt myös valikoimissaan edellisessä postauksessa näkyvä kubus - kynttelikkö :) valinnan vaikeutta totisesti. Hyviä valintoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oij! Täytyypä kurkata, tykkään tuosta kyntteliköstä kyllä todella! Kiitos sinulle vinkistä. :)

      Poista
  2. Voisin ottaa myös 1,3,4,5, hyvä maku sinulla ;)

    VastaaPoista