7.6.2013

i'm here again


Elämä näyttää jälleen valoisammalta!

Pitkän pitkän synkkyyden jälkeen elämä on antanut paljon. Olen tarkoituksella pidättäytynyt poissa blogini parista, sillä oma hyvinvoinnin kanssa on ollut puuhaa yllin kyllin. Tiedättekö, kun sairastuu ja vajoaa synkkyyteen. Masennus sattuu ja paniikki pelottaa. Elämältä häviää yhtäkkiä pohja ja tarkoitus. Näiden kanssa olen oppinut elämään viimeiset puoli vuotta. Valoa on kuitenkin nyt jo niin paljon, että rohkenen aukaisemaan teillekin syyn tähän kaikkeen hiljaisuuteen. Puolen vuoden sairasloma on pitänyt sisällään niin suuren tunteiden kirjon, etten sitä pysty edes selittämään. Samalla olen saanut kokea niin paljon, mihin ei kertakaikkisesti sanat riitä. Kaiken kokemani aikana olen saanut tutustua mahtaviin ihmisiin, jo entuudestaan tuttuihin ja täysin tuntemattomiin, jotka ovat omalla läsnäolollaan auttaneet minua eteenpäin. En varmaan koskaan pysty tarpeeksi kiittämään heitä.

"Jotta pääsisi perille
on eksyttävä tieltä
Joka pääsee perille
oppii
että hetken kuluttua
on taas jatkettava matkaa
Joka ei koskaan
putoa raiteilta
ja mene rikki
jatkaa aina samaa rataa
ja on turvassa
suurelta murheelta
ja suurelta onnelta."

- Tommy Tabermann



9 kommenttia:

  1. Mahtavaa, että jaksat taas jatkaa eteenpäin! Tiedän kokemuksesta, että se ei ole ihan niin helposti tehty kun sanottu! Mä olen ylpeä susta, oon käynyt samoja juttuja läpi! Onneksi nyt kuitenkin aurinko paistaa, meille molemmille <3

    VastaaPoista
  2. Jaksamisia <3 Kyllä se siitä taas lähtee ihanaan suuntaan <3

    VastaaPoista
  3. Voimia! <3 Itsellä ollut aikoinaan samantapaista

    VastaaPoista
  4. Kiitos teille kaikille ihanille! <3

    VastaaPoista
  5. "Jotka tulevat suorinta tietä,saapuvat tyhjin taskuin.
    Jotka ovat kolunneet kaikki polut,tulevat säihkyvin silmin,
    polvet ruvella,outoja hedelmiä hauraassa säkissään.
    Niin se ystäväni on,niin se on,että eksymättä et löydä perille."

    tommy tabermann

    t.sussu-sisko

    VastaaPoista
  6. Toosi kauniisti kirjoitit vaikeasta aiheesta <3 tsemppiä paljon Annika!:) tulukkeehan käymään jojensuussa! :D -marika

    VastaaPoista
  7. Kiitos! :) pittää tulla käymään, pitäisi tulla katsomaan sinne myös kavereiden vastasyntynyttä vauvaakin! Ollaan yhteyksissä. :)

    VastaaPoista